מובייל

חדר ילדים לבן מלכותי קומפלט

איך לארגן ארון ילדים – מתינוקות ועד בני נוער

האם אתם מתקשים לשמור סדר וארגון ארון הבגדים של ילדכם? אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל? אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור! במדריך זה בבלוג, נדון כיצד לארגן את הארון של ילדכם בכל גיל. אנו נספק טיפים לתינוקות, פעוטות, טרום נוער ובני נוער. אז בין אם הילד שלכם רק מתחיל להיכנס לבגדים או שהוא כמעט מוכן לתיכון, אנחנו נדאג לכם!

תכנון אחסון לפי הצרכים

ככל שילדכם יגדל, הצרכים שלו ישתנו. מה שעובד עבור תינוק שזה עתה נולד לא יעבוד עבור פעוט, ומה שעובד עבור ילד בן עשר לא יעבוד עבור נער בן 18. לכן חשוב לתכנן מראש ולוודא שפתרונות האחסון שלכם יכולים לצמוח עם ילדכם.

אחת הדרכים לעשות זאת היא להשקיע באחסון שהוא מודולרי וניתן להגדיר אותו מחדש לפי הצורך. המשמעות עשויה להיות רכישת מדפים הניתנים להתאמה לגבהים שונים, או פחים שניתן לערום זה על גבי זה.

אפשרות נוספת היא להשיג רהיטים שיכולים לשרת מספר מטרות. לדוגמה, שידה עם מגירות נשלפות יכולה לשמש כשידת החתלה, ולאחר מכן להמיר אותה בחזרה לשידה כאשר ילדכם גדל ממנה.

השתמש במוטות תלייה מתכווננים

אם אתם רוצה להפיק את המירב מהארון לילדים, עליכם להשתמש במוטות תלייה מתכווננים. זאת דרך מצוינת למקסם את השטח ולהבטיח שהבגדים של ילדכם מאורגנים לפי סוג וגודל.

אתם יכול לקנות מוטות תלייה מתכווננים ברוב חנויות שיפוץ הבית, או באינטרנט. כל שעליכם לעשות הוא למדוד את רוחב הארון שלכם ואז לחתוך את המוט בגודל המתאים. התקינו את המוט בגובה שנוח לילדכם, ולאחר מכן, התחילו לתלות בגדים!

ארגנו לפי סוג וגודל

לאחר שהתקנתם את מוט התלייה המתכוונן, הגיע הזמן להתחיל לארגן את הבגדים של הילדים. אנו ממליצים לקבץ פריטים לפי סוג ולאחר מכן לפי גודל. לדוגמה, ייתכן שיהיה לכם מקום לחולצות, מקום אחר למכנסיים ומקום אחר לשמלות. בתוך כל חלק, סדרו את הבגדים מהקטן ביותר לגדול ביותר. זה יקל על ילדכם למצוא את מה שהוא צריך, וגם יעזור לכם לעקוב אחר מה שצריך להחליף ככל שילדכם גדל.

שלבו מגירות ופחים סגורים

בנוסף לשימוש במוט תלייה מתכוונן, כדאי לשלב גם מגירות ופחים סגורים בארון הילדים. זה יעזור לשמור על דברים מאורגנים ומסודרים, וימנע מבגדים ללכת לאיבוד בבית.

פחים מעולים לאחסון פריטים שאינם בשימוש תכוף, כגון בגדים מחוץ לעונה או בגדים להלבשה. מגירות, לעומת זאת, מושלמות לפריטים יומיומיים כמו גרביים ותחתונים. אם אתם יכולים, נסו להשיג שידות עם מגירות עמוקות כדי שתוכלו למקסם את שטח האחסון.

שקלו מחדש את תוכנית הארגון שלכם מדי שנה

חשוב לבדוק מחדש את תוכנית ארגון הארון שלכם מדי שנה. (אנו ממליצים לעשות זאת לכל ארונות הבית כמו ארון לחדר לילדים וארון מטבח). ככל שילדכם יגדל, הצרכים שלו ישתנו, וייתכן שתצטרכו להתאים את פתרונות האחסון שלכם בהתאם. אל תפחדו לנסות דברים חדשים – המטרה היא למצוא מערכת שמתאימה לכם ולמשפחתכם

הוסיפו צבע וכיף

לבסוף, אל תשכחו להוסיף קצת צבע וכיף לארון של ילדכם! זה יהפוך את החלל למזמין יותר ויעזור לילדכם ליהנות מהלבשה בכל יום. הוספת כמה פחים או סלים צבעוניים היא דרך קלה להאיר את החלל. אתם יכול גם לתלות כמה יצירות אמנות או תמונות על הקירות.

סיכום

על ידי ביצוע העצות האלו, אתם יכול לארגן בקלות את הארון של ילדכם בכל גיל. התחילו עוד היום וראו את ההבדל שזה עושה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

מאמרים נוספים

7 סוגי מיטות ילדים

האם אתם יודעים איזה סוג מיטה הכי מתאים לילדכם? ישנם סוגים רבים ושונים של מיטות ילדים בשוק, וזה יכול להיות קשה להחליט איזו מהן מתאימה

קרא עוד »
X