מובייל

חדר נוער – עצות וטיפים

חדר נוער – עצות וטיפים

הילד שלכם התבגר, וכעת הוא כבר הפך להיות נער. זוהי סיבה מספיק טובה עבורכם לעשות שינוי מסוים בחדר שלו על מנת להתאים אותו עבורו. ישנו הבדל משמעותי מאוד בין חדר המיועד לילד לבין חדר המיועד לנער. אם לא תבצעו את השינוי הזה, מאוד יכול להיות כי הילד שלכם שהוא כבר נער לא יאהב להישאר בחדר. תזכרו כי החדר אמור להיות הטריטוריה הפרטית שלו, המקום שבו הוא אמור להרגיש הכי בנוח.

תנו לנער או לנערה להיות המתכננים

ההורים לא אוהבים לשחרר את המושכות כאשר מדובר על תכנון החדרים בבית. אך בכל מה שקשור לתכנון החדר של הנער או הנערה שלכם מוטב כי תשחררו מעט את האחיזה. קחו בחשבון כי מדובר על החדר שבו הנער או הנערה אמורים להרגיש הכי בנוח מבין כל החדרים בבית. לכן תוכלו להפוך אותם להיות אלה שמתכננים את החדר, אלה שקובעים כיצד הוא יראה. אילו מיטות נוער לבחור, ואילו עוד רהיטים להוסיף אל תוך החדר.

הגדירו צבעים מרכזיים לעיצוב החדר

כאשר הנער או הנערה יהיו אחראים על תכנון החדר, הם יכולים להתפזר יתר על המידה. זה שהם אמורים לתכנן את החדר זה לא אומר שאתם צריכים לשחרר את המושכות לגמרי. אתם כן צריכים להגדיר מספר צבעים מרכזיים לעיצוב החדר. צבעים שהם יהיו הבסיס לעיצוב, כך החדר לא יהפוך להיות מוזר בנוף. ארונות הזזה מעוצבים או כל רהיט אחר אמור להיות כזה שמתאים את עצמו לצבעים האלה. לרוב תוכלו למצוא רהיטים שונים שיהיו מותאמים לכם באופן אישי.

מגבשים תקציב לתכנון החדר

אתם ההורים אמורים להיות אלה שיידרשו לשלם על כל הרהיטים וכל האביזרים השונים. על מנת שהנער או הנערה יבינו את הגבולות מוטב כי תקציבו תקציב מסוים שאותו אי אפשר לעבור. ברגע שהנער או הנערה יגיעו לאותו סכום, הם לא יקבלו מכם יותר כסף לעיצוב החדר. כך לא תמצאו אתכם מגיעים למצב שבו החדר החדש שאב מכם את כל הכסף. זה שאתם מחדשים את החדר זה לא אומר שאתם צריכים לשלם על כך ביוקר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

מאמרים נוספים

X