מובייל

חדרי ילדים קומפלט לבן מודרני

טיפים וטריקים לקישוט חדר השינה של ילדכם

לקשט את חדר השינה של ילדכם יכול להיות כיף גדול, אבל זה גם יכול להיות מאתגר. אתם רוצים ליצור חלל שהוא גם מסוגנן וגם נוח עבורם, אבל צריך גם לקחת בחשבון את גילם ותחומי העניין שלהם. במדריך בבלוג, אנו נתן לכם כמה טיפים וטריקים לעיצוב חדר השינה של ילדכם.

הוסיפו גרפיקה

הוספת גרפיקה לחדרי ילדים היא דרך מצוינת להתאים אישית את החלל החדר ולהפוך אותו לייחודי. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות בחוץ, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. הנה כמה טיפים וטריקים לבחירה גרפיקה לקיר שיהפכו את התהליך לקל ומהנה.

ראשית, שקלו את תחומי העניין של ילדכם בעת בחירת גרפיקה. אם הם אוהבים חיות, חפשו מדבקות או הדפסים שמציגים את היצורים האהובים עליהם. אם הם עוסקים בספורט, מצאו סצנות עמוסות אקשן או פוסטרים של שחקנים. למראה כללי יותר, נסו לבחור צורות מופשטות צבעוניות או דפוסים שובבים.

לאחר מכן, חשבו על הגודל והמיקום של הגרפיקה. עבור חללים קטנים יותר, עבור מדבקות בודדות או מקבצים קטנים של הדפסים. ניתן למלא קירות ריקים גדולים בציורי קיר גדולים או בגרפיקות בסגנון טפט. ואל תשכחו את התקרה! תליית כוכבים או מדבקות אחרים מעל המיטה היא דרך מצוינת ליצור סביבת שינה קסומה.

לבסוף, קחו את הזמן שלכם בעת יישום הגרפיקה. וידאו שהם ישרים לפני שאתם מקלפים את גב הגרפיקה. ברגע שהדבקתם את הגרפיקה, קחו צעד אחורה ותיהנו מחדר השינה המיוחד של ילדכם!

שימוש בקופסאות

כשזה מגיע לעיצוב חדר השינה של ילדכם, חשבו מחוץ לקופסה – או בתוך הקופסה. ניתן להשתמש בקופסאות מכל הסוגים כדי ליצור אחסון מהנה ופונקציונלי, כמו גם להוסיף קצת אישיות לחלל של ילדכם. כדי להתחיל, פשוט צבעו וקשטו כמה קופסאות קרטון כדי לתאם עם עיצוב חדר השינה של ילדכם. לאחר מכן, השתמשו בהם לאחסון צעצועים, בגדים או ציוד אמנות. אתם יכולים גם להשתמש בהם כדי ליצור יצירה מיוחדת במינה של אמנות קיר. כל מה שעליכם לעשות הוא להדביק את הקופסאות יחד בצורה מעניינת, ולאחר מכן להוסיף קצת צבע או תמונות. הילד שלכם יאהב לראות את היצירה הייחודית שלו בכל יום!

הוסיפו צבע

הוספת צבע היא דרך מצוינת להחיות כל חלל, וחדר השינה של ילדכם אינו יוצא מן הכלל. אבל עם כל כך הרבה גוונים לבחירה, זה יכול להיות קשה להחליט באילו להשתמש. כלל אצבע טוב הוא להתחיל עם שניים או שלושה צבעים שאתם וילדכם אוהבים, ואז להוסיף כמה גוונים שונים. למראה מגובש, נסו להישאר עם צבעים שהם באותה משפחה. לדוגמה, אם תבחרו כחול וירוק בתור צבעי הבסיס שלכם, תוכל להוסיף דגשים של חיל הים או מנטה.

השאירו מקום לשדרוגים בעתיד

ככל שילדכם גדל, חדר השינה שלו צריך לגדול יחד איתו. אז כשאתם מתכננים את החלל, השאירו מקום לשדרוגים עתידיים. לדוגמה, אם אתם משתמשים במיטות ילדים נפרדות עכשיו, שקלו לקנות מיטת קומותיים שניתן להשתמש בה מאוחר יותר. ואם אתם תולים יצירות אמנות בגובה העיניים של ילדכם, הקפידו להשאיר שטח קיר ריק גבוה יותר. כך, אתם יכולים בקלות להחליף את הגרפיקה כשהילד שלכם גדל. על ידי תכנון מראש, תוכלו ליצור חדר שינה שיגדל עם ילדכם ויחזיק מעמד לאורך שנים.

סיכום

אלו הם רק כמה טיפים וטריקים לעיצוב חדר השינה של ילדכם. עם קצת יצירתיות, תוכלו ליצור מרחב שילדכם יאהב. אז התחילו עוד היום!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

מאמרים נוספים

X