מובייל

ארון לחדר ילדים לבן עם מראות

טיפים לארגון ארון משותף לילדים

אם יש לכם יותר מילד אחד, אז אתם יודעים ששיתוף ארון בין הילדים יכול להיות אתגר לא פשוט. לא רק שצריך להבין איך לארגן את החלל, אלא גם צריך לוודא שלכל ילד יש מספיק מקום לאחסן את הבגדים שלו. במדריך זה, נספק טיפים לארגון ארון משותף לילדים. עקבו אחר העצות הללו והילדים שלכם יוכלו להתלבש במהירות ובקלות בכל בוקר!

התחילו עם המדפים

הצעד הראשון בארגון ארון לילדים הוא התקנת מדפים בגודל המתאים לחלל שלכם. תרצו למדוד את הרוחב והגובה של הארון לפני שאתם רוכשים את המדפים. לאחר מכן, תוכל להשתמש במידות אלו כדי למצוא יחידות מדפים שישתלבו בצורה מושלמת בארון שלכם.

שימוש בסלים ובפחים

לאחר התקנת המדפים, תוכלו להתחיל לארגן את הבגדים של ילדכם. אתם יכול להשתמש בפחים או סלים לאחסון פריטים כגון גרביים, תחתונים וחולצות טריקו. זה יקל על ילדכם למצוא את מה שהוא צריך.

אם יש לכם הרבה מקום לתלייה בארון, תוכל להשתמש בו לאחסון השמלות, החצאיות והמכנסיים של ילדכם. אתם יכולים גם להשתמש בחלל הזה כדי לתלות את המעילים והג’קטים שלהם.

חלקו את החלל באופן שווה, ובקטעים.

חשוב לחלק את החלל באופן שווה בין ילדיכם. זה יבטיח שלכל ילד יהיה מספיק מקום לאחסן את בגדיו. אתם יכולים להשתמש במדף מפריד או בווילון כדי ליצור שני חלקים נפרדים בארון.

אתם יכולים גם להשתמש בהזדמנות זו כדי ליצור אזורי אחסון שונים עבור כל ילד. לדוגמה, ניתן לייעד אזור אחד למעילים ואזור אחר לנעליים. זה יעזור לילדים לדעת היכן למצוא את מה שהם צריכים, וזה ישמור על הארון מאורגן יותר באופן כללי.

השתמשו בתוויות לטובתכם.

התוויות הן החברות הכי טובות שלכם בכל הנוגע לארגון ארון משותף לילדים. אתם יכולים להשתמש בתוויות כדי לייעד אזורים שונים בארון עבור כל ילד. לדוגמה, אתם יכולים לתייג בצד אחד “מעילים” ובצד השני “נעליים”. זה יעזור לילדים שלכם לדעת היכן למצוא את מה שהם צריכים.

אתם יכולים גם להשתמש בתוויות כדי לעזור לילדים שלכם לדעת אילו בגדים שייכים להם. לדוגמה, אתם יכולים לתייג את המגירות לפי השמות של הילדים. זה יקל עליהם למצוא את הבגדים שלהם.

וידאו שלכל דבר יש בית

המפתח לשמירה על ארון לחדר לילדים הוא לוודא שלכל דבר יש בית. זה אומר שאתם צריכים לייעד מקום לכל פריט בארון. לדוגמה, אתם יכולים להחליט על מקום ייעודי עבור המעילים, נעליים וכובעים.

ברגע שיש לכם מקום לכל דבר, דאגו ללמד את ילדיכם לאן כל פריט הולך. בדרך זו, הם יידעו היכן לשים דברים כשיסיימו להשתמש בהם.

זרקו דברים שאתם לא צריכים

אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על ארון משותף מאורגן היא לפנות דברים שאתם לא צריכים. המשמעות היא להיפטר מבגדים שהילדים שלכם כבר לא לובשים, כמו גם נעליים או אביזרים שהם כבר לא משתמשים בהם.

זה יכול להיות קשה לשחרר דברים, אבל חשוב לוודא שהארון מלא רק בפריטים שנמצאים בשימוש בפועל. כך יהיה קל יותר לשמור על המרחב המאורגן, ויקל על ילדיכם למצוא את מה שהם צריכים.

השתמשו בתאורה

תאורה טובה חשובה בכל ארון, אך חשובה במיוחד בארון משותף. מהסיבה שאתם רוצים שהילדים שלכם יוכלו לראות מה הם מחפשים.

אתם יכולים להשתמש באורות המופעלים על ידי סוללה, כמו גם בנורות שעובדות על ידי חיישן תנועה. זה יעזור לילדים שלכם לראות מה הם מחפשים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

מאמרים נוספים

X