מובייל

טיפים לארגון הארון של ילדכם

האם אתם מתקשים למצוא דברים בארון של ילדכם? האם בגדים נדחסים בכל פינה ונשפכים על הרצפה? אם כן, הגיע הזמן לארגן את הארון הזה! במאמר זה, אנו נפרט 10 טיפים לסידור וארגון הארון. עקבו אחר הטיפים הבאים והארון של ילדכם יהיה מסודר ומסודר תוך זמן קצר!

תוציא הכל מהארון!

הצעד הראשון לארגון ארונות ילדים הוא להוציא הכל. זה אולי נראה כמו משימה מרתיעה, אבל זה הכרחי כדי לראות עם מה אתם עובד. ברגע שהכל יצא מהארון,  היפטרו מכל מה שילדכם כבר לא לובש או שאינו מתאים.

חלקו את הפריטים לקטגוריות

לאחר שסיננתם את הפריטים, הגיע הזמן להתחיל לארגן אותם. התחילו בחלוקת הפריטים לקטגוריות, כמו חולצות, מכנסיים, שמלות וכדומה. כך יהיה קל יותר להחזיר הכל לארון בצורה מסודרת.

רדו קצת למטה

אתם צריך להסתכל על הארון מנקודת המבט של ילדכם. זה אומר לרדת על הידיים והברכיים כדי לראות מה נמצא עבורם בגובה העיניים. ולפי זה לסדר את ארון הבגדים.

שימו לב, רוב המדפים לארון הם בגובה מבוגר, מה שמקשה על ילדכם לשים דברים לבד. אולי כדאי לשקול להוריד את המדפים או אפילו להוסיף מדפים נוספים בגובה הילד. ניתן להתאים בקלות סורגים ומדפים ככל שילדכם גדל. עם כמה שינויים קלים בארון, לילדכם לא יהיה תירוץ לא לסדר את הבגדים שלו.

שמרו על הסדר של הפריטים דומים

כאשר אתם מחזירים בגדים למתלה, הקפידו לשמור פריטים דומים ביחד. לדוגמה, שמרו את כל החולצות עם השרוולים הארוכים יחד ותלו אותן לפי הסדר מהבהיר ביותר לכהה ביותר. זה יקל על ילדכם למצוא את מה שהוא מחפש ולהניח את הבגדים שלו בצורה מאורגנת.

ווים הם החברים הכי טובים שלכם

בנוסף לשמירה על פריטים דומים ביחד, כדאי גם לנצל ווים. ווים הם דרך מצוינת לארגן חגורות, צעיפים, ארנקים ואביזרים אחרים. אתם יכול גם להשתמש בהם כדי לתלות את הבגדים של ילדכם אם אין לכם מספיק מקום על המדפים.

השתמשו בחלק האחורי של הדלת

לעתים קרובות מתעלמים מהחלק האחורי של הדלת כמקום אחסון, אבל זה יכול להיות מאוד שימושי. אתם יכול להוסיף ווים לחלק האחורי של הדלת כדי לתלות בגדים או להשתמש בארגוניות מעל הדלת לאחסון נעליים, כובעים ופריטים אחרים.

שימוש בסלים ובקופסאות

סלסלות וקופסאות מעולות לאחסון פריטים שאין צורך לתלות, כמו תחתונים, גרביים ופיג’מות. אתם יכול גם להשתמש בהם לאחסון פריטים עונתיים, כמו בגדי ים ומעילי חורף.

תווית להכל

לאחר שהכל מאורגן, חשוב לסמן הכל. זה יעזור לילדכם לדעת לאן הכל הולך ויקל עליו לשים דברים לבד.

השתמשו בתוויות, בתגים או אפילו בתמונות כדי לתייג את הסלים, הקופסאות והמדפים.

למדו את ילדכם כיצד לארגן את הארון שלו

השלב האחרון הוא ללמד את ילדכם כיצד לארגן את הארון שלו. הראו להם לאן הכל הולך ועזרו להם לשים את הבגדים שלהם על בסיס קבוע. עם קצת תרגול, הם יוכלו לשמור על הארון שלהם מאורגן בעצמם.

סיכום

ארגון חדר הילדים לא חייב להיות משימה מכריעה. המפתח הוא לסדר את החפצים ולוודא שאתם יוצרים מקום לכל דבר. אתם יכולים למעשה להפוך את זה לפרויקט מהנה לכם ולילדכם לעבוד עליו ביחד. הם יכולים לבחור פחים, סלים וארגונים אחרים, כדי לתת לחדר שלהם מגע אישי יותר. אתם יכולים אפילו להעסיק את הצד היצירתי של ילדכם על ידי מתן אפשרות לקשט את המיכלים השונים עם תוויות ותמונות משלהם.

אצלנו ברהיט לי – חנות רהיטים בחדרה סדר וארגון הם בעדיפות ראשונה, תודה על הקריאה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

מאמרים נוספים

10 דרכים לארגון חדר השינה

האם חדר השינה שלכם נוטה להיות עמוס בבגדים? הארונות שלכם מפוצצים בגדים? עבור רוב האנשים, חדר השינה או חדרי ילדים יכולים להפוך לאחד החדרים העמוסים

קרא עוד »

7 סוגי מיטות ילדים

האם אתם יודעים איזה סוג מיטה הכי מתאים לילדכם? ישנם סוגים רבים ושונים של מיטות ילדים בשוק, וזה יכול להיות קשה להחליט איזו מהן מתאימה

קרא עוד »
X