מובייל

רהיט לי מסבירים איך להפוך את חדר הילדים למקום קסום

זה יכול להיות קשה לעמוד בקצב הדמיונות המשתנה ללא הרף של ילדכם. אבל עם כמה שדרוגים פשוטים, תוכלו להפוך את חדר השינה שלהם לנווה מדבר שהם יאהבו.

במאמר הבא נחלוק כמה רעיונות לשדרוג החדר של ילדכם.

צבע קיר וטפטים

שינוי צבע הקירות יכול להשפיע בקלות על נראות חדר השינה של ילדכם. צבעים בהירים כמו ורוד, צהוב וכחול יביאו חיים לכל חדר בעוד גוונים מושתקים יותר כמו אפור ולבן ייצרו אווירה מרגיעה. אתם יכולים גם להשתמש במדבקות טפטים או קיר כדי להזריק אישיות לעיצוב. לדוגמה, אם ילדכם אוהבים חדי קרן תוכלו להשתמש במדבקות קיר כדי ליצור סצנת יער קסומה!

שדרוג ריהוט

הריהוט בחדר משמש גם ליצירת אווירה נוחה לקטנטנים שלכם. הגיע הזמן לשדרוג! בחר חלקים התואמים את הסגנון הרצוי בחדר אך גם זכרו את הפרקטיות – חשוב על פתרונות אחסון ואיזה סוג מיטה מתאים ביותר לקבוצת הגיל שלהם. ישנן אפשרויות רבות, לכן הקפידו לבצע מחקר לפני שתחליטו מה עובד הכי טוב עבור המשפחה שלכם.

שולחן עבודה

זכרו, שולחן עבודה לילד הינו חובה מוחלטת. זה יעניק להם מקום לעבוד, בין אם זה להכין שיעורי בית או לצייר. בבחירת שולחן העבודה, ודאו שהוא בגודל המתאים לילדכם ושימו לב לפרטים כמו התאמה לגובה, מגירות אחסון ושיש מספיק מקום שיתאים לכל החומרים הדרושים.

תאורה

כשמדובר בתאורה, קיימות אפשרויות רבות ושונות בהתאם לגודל וצורת החדר. שקלו להתקין פנסי מחרוזת סביב התקרה או לאורך הקיר, להוסיף נורות תליון מעל שולחן או אזור השולחן, או להניח פמוטים מעל שני צדי המיטה שיכולים להוסיף קצת דרמה בעת קריאת סיפורים בלילה!

קנו וילונות חדשים

סט וילונות חדשיכול לשנות את המראה והתחושה של חלל. לעתים קרובות, וילונות לילדים עשויים עם דמויות מצוירות או עיצובים תוססים שיכניסו חיים לחדר.

הציגו את יצירות האמנות שלהם

עודדו את היצירתיות של ילדכם על ידי הצגת יצירות האמנות שלהם ברחבי החדר. ניתן לתלות תמונות ממוסגרות, או להשתמש ברצועות דבק מיוחדות כדי להצמיד אותן ישירות לקיר. זוהי דרך מצוינת עבור הילד שלכם להראות את כישרונותיו.

ארגנו מחדש את הצעצועים שלהם

לילדים שלכם יש הרבה צעצועים. זה נהדר, אך יכול להיות ששיטת האחסון הנוכחית שלכם גורמת לחדר להראות צפוף. צרו מקום אחסון על ידי השקעה בארגזים או פתרונות אחסון אחרים כדי ליצור עוד מרחב בחדר.

שילוב של אלמנטים מהנים

אין חדר שינה בלי כמה אלמנטים מהנים. כריות קטיפה ופופים יכולים להעלות חיוך על פניו של כל ילד, בעוד שציורי קיר המציגים את הדמויות או התחביבים האהובים עליהם יהפכו את החדר לייחודי באמת. אתם יכולים אפילו להכין כמה פרויקטים בעצמכם כמו יצירת מנורת לילה או ציור קיר המותאם אישית על אחד הקירות.

רהיט לי

אנו מציעים רהיטים ואביזרים שיעזרו לכם להפוך את חדר השינה של ילדכם לחלל מהנה וקסום. בין אם אתם מחפשים מיטות ילדים קומותיים או ארון חדש בקרו באתר שלנו לקבלת השראה, טיפים ורעיונות נוספים כדי להתחיל במסע שלכם לשינוי חדר השינה שלהם.

סיכום:

שינויים קטנים יכולים לשנות באופן דרסטי את חדר השינה של ילדיכם ולגרום לו להראות יותר מזמין וידידותי! אפילו משהו פשוט כמו החלפת צבע הקיר או הוספת גופי תאורה יעזור ליצור אווירה בה הם מרגישים בטוחים – בנוסף זה ייתן להם משהו מראה חדש ומרענן לכל יום כשהם מתעוררים! אז קדימה התחילו לתכנן כיצד תוכל לשנות את המרחב שלהם עוד היום!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

מאמרים נוספים

7 סוגי מיטות ילדים

האם אתם יודעים איזה סוג מיטה הכי מתאים לילדכם? ישנם סוגים רבים ושונים של מיטות ילדים בשוק, וזה יכול להיות קשה להחליט איזו מהן מתאימה

קרא עוד »
X